BDAR
gdpr

Pradedama skambučių centro veikla

Data

2021 12 23

Įvertinimas
1
image_2021-12-23_082808.png

Nuo šių metų gruodžio 22 dienos Nacionaliniame bendrųjų funkcijų centre pradeda veikti skambučių centras, į kurį jau galima skambinti trumpuoju numeriu 1805.

Tikimasi, kad skambučių centro privalumus įvertins aptarnaujamos įstaigos ir jų darbuotojai. Taip pat planuojama, kad skambučių centras sumažins NBFC buhalterinės apskaitos ir personalo administravimo specialistų darbo krūvius, palaipsniui perkeliant telefoninio aptarnavimo funkcijas į skambučių centrą.

„Sparčiai augančiai įstaigai aiški komunikacija su klientais yra gyvybiškai svarbi. Šiandien NBFC aptarnauja 240 įstaigų ir 32 tūkstančius darbuotojų jose. Per ateinančius kelis metus aptarnaujamų įstaigų skaičius tik didės. Todėl kuriame skambučių centrą, kuriame pritaikant vieno langelio principą mūsų klientai galės gauti atsakymus, į visus juos dominančius klausimus“, - planais dalinosi NBFC direktorė Valė Kulvinskienė.

Paskambinę trumpuoju numeriu NBFC klientai galės pasirinkti vieną iš juos dominančių temų. T. y. klausimai susiję su buhalterine apskaita, personalo administravimu ar bendraisiais klausimais. 

Skambučių centre klientai bus aptarnaujami darbo valandomis. Atsakyti visus iškilusius klausimus ar užregistruoti iškilusius trikdžius planuojama iš karto. Tais atvejais, jei klausimo atsakyti iš karto bus neįmanoma – juos planuojama pateikti per 1-2 darbo dienas.

Visi pokalbiai skambučių centre yra įrašomi. Skambučio kaina siekia 9 ct. už minutę.   

***
NBFC yra Finansų ministerijai pavaldi įstaiga, atsakinga už buhalterinės apskaitos ir personalo administravimo funkcijų centralizavimą viešajame sektoriuje.