Asmenų aptarnavimas, prašymų ir skundų nagrinėjimas

Asmenys aptarnaujami Geležinio Vilko g. 12, Vilniuje, darbo dienomis nuo 8 val. iki 17 val.
Pietų laikas 12:00-12:45, penktadieniais ir priešventinėmis dienomis dirbama 1 valandą trumpiau.

Asmenis NBFC aptarnauja NBFC darbuotojas, atsakingas už asmenų aptarnavimą, – Projektų ir procesų valdymo grupės Dokumentų valdymo ir klientų konsultavimo pogrupio jaunesnioji konsultantė Daiva Cicėnienė, o jos nesant – Jurgita Lukšėnienė. 

Prašymus ir skundus raštu galima pateikti tiesiogiai asmeniui ar jo atstovui atvykus į NBFC, atsiuntus prašymą arba skundą paštu, per kurjerį arba elektroninėmis priemonėmis: per Nacionalinę elektroninių siuntų pristatymo, naudojant pašto tinklą, informacinę sistemą (toliau – e. pristatymas) ar oficialiu NBFC elektroninio pašto adresu [email protected].

Prašymus žodžiu galima pateikti tiesiogiai asmeniui ar jo atstovui atvykus į NBFC arba telefonais 1805 arba +370 649 98 580. Prašymas, kuris teikiamas žodžiu, išdėstomas darbuotojui, atsakingam už asmenų aptarnavimą, arba kitam kompetentingam NBFC darbuotojui, jeigu darbuotojas, atsakingas už asmenų aptarnavimą, negali suteikti asmens ar jo atstovo prašomos suteikti informacijos.

Susipažinkite su Prašymų ir skundų nagrinėjimo bei asmenų aptarnavimo Nacionaliniame bendrųjų funkcijų centre taisyklėmis.

2024 m. birželį NBFC patvirtino informacijos rengimo ir (ar) teikimo asmenims su negalia jų pasirinktais prieinamais bendravimo būdais vidaus tvarkos aprašą. Šiame dokumente nustatyti NBFC struktūrinių padalinių ir darbuotojų, nepriklausančių padaliniams, veiksmai rengiant ir teikiant informaciją asmenims su negalia.

Susipažinkite su Nacionalinio bendrųjų funkcijų centro informacijos rengimo ir (ar) teikimo asmenims su negalia jų pasirinktais prieinamais bendravimo būdais vidaus tvarkos aprašu.

Atnaujinimo data: 2024-09-19