>

Apie Nacionalinį bendrųjų funkcijų centrą

 

Tekstą iliustruojantis paveikslėlis

Kas yra Nacionalinis bendrųjų funkcijų centras?


Nacionalinis bendrųjų funkcijų centras yra valstybinė organizacija.

Tekstą iliustruojantis paveikslėlis

Centrui vadovauja Finansų ministerija. Finansų ministerija yra organizacija, kuri tvarko Lietuvos pinigus. 
 
Tekstą iliustruojantis paveikslėlisCentras padeda kitoms Lietuvos organizacijoms. Šiuo metu centras padeda apie dviem šimtams organizacijų.
 
Tekstą iliustruojantis paveikslėlis

Centras padeda kitoms organizacijoms:

  •  skaičiuoti pinigus,
  •  tvarkyti darbuotojų dokumentus.

Pavyzdžiui, kai reikia žmogų priimti į darbą, centras sudaro darbo sutartį. 

Tekstą iliustruojantis paveikslėlis

Darbo sutartis yra dokumentas.
Darbo sutartį pasirašo darbuotojas ir darbdavys.

Darbo sutartyje parašyta:

  • ką turi daryti darbuotojas,
  • ką turi daryti darbdavys.
Tekstą iliustruojantis paveikslėlisJūs galite paskambinti į centrą telefonu.  
Telefono numeris yra 1805.

 

 

Atnaujinimo data: 2024-02-22