Apie Nacionalinį bendrųjų funkcijų centrą
![]() | Kas yra Nacionalinis bendrųjų funkcijų centras?
|
| Centrui vadovauja Finansų ministerija. Finansų ministerija yra organizacija, kuri tvarko Lietuvos pinigus. |
![]() | Centras padeda kitoms Lietuvos organizacijoms. Šiuo metu centras padeda apie dviem šimtams organizacijų. |
![]() | Centras padeda kitoms organizacijoms:
Pavyzdžiui, kai reikia žmogų priimti į darbą, centras sudaro darbo sutartį. |
![]() | Darbo sutartis yra dokumentas. Darbo sutartyje parašyta:
|
![]() | Jūs galite paskambinti į centrą telefonu. Telefono numeris yra 1805. |
Atnaujinimo data: 2024-02-22





