Klausimai apie naujus funkcionalumus

Neradote naudingos sau aktualios informacijos? Užduokite klausimą

Sąskaitų būsenų importą excel rinkmena gali atlikti tik Pirkėjo statusą turinčios paskyros naudotojas, kuriam priskirta administratoriaus rolė.

Sąskaitų būsenų importo excel rinkmeną galite rasti čia. 

Sąskaitos būsenos turi būti keičiamos laikantis eiliškumo. Galimos sąskaitų būsenos ir jų eiliškumas:
•    Tikrinama;
•    Patvirtinta;
•    Tarpinės būsenos:
•    Grąžinta tikslinimui;
•    Grąžinta tikrinimui;
•    Atmesta.
•    Priimta;
•    Apmokėta.

Masinis sąskaitų būsenų keitimas negalimas sąskaitų pagal žodines sutartis būsenų keitimui iki „Patvirtinta“. Kadangi reikia nurodyti BVPŽ kodą bei pirkimo rūšį, to masinio būsenos keitimo metu negalima padaryti. Būsenos keitimui po „Patvirtinta“ masinis būdas yra tinkamas.

Importas negalimas sąskaitų pagal žodines sutartis būsenų keitimui iki „Patvirtinta“. Kadangi reikia nurodyti BVPŽ kodą bei pirkimo rūšį, to importuojant būsenas negalima padaryti. Būsenos keitimui po „Patvirtinta“ šis būdas tinkamas.
 

Sąskaitų būsenų importo excel rinkmeną galite rasti čia.
Užpildytas pavyzdys atrodo taip:

Užpildytos rinkmenos pavyzdys.png

Sąskaitas importuoti/eksportuoti galima XML formatu. Kaip tai padaryti, galima rasti video mokymų medžiagoje.

Taip, galimas. Instrukciją, kaip tai padaryti, galima rasti čia

Pirkėjo paskyros naudotojas gali suformuoti:
•    ataskaitą, apimančią sutarčių, sąskaitų ir sąskaitų eilučių duomenis; 
•    ataskaitą apie sutartis ir sąskaitas;
•    sutarčių ataskaitą su duomenimis tik apie sutartis;
•    ataskaitą, apimančią sutarčių, sąskaitų ir sąskaitų būsenų duomenis.


Taip, visada formuojama ataskaita, apimanti sutarčių, sąskaitų ir sąskaitų eilučių duomenis. Jeigu reikia ataskaitos be sąskaitos eilučių duomenų, reikia pasirinkti kitą ataskaitos tipą.

Taip, ataskaitos rezultatas pateikiamas excel rinkmena, kurią galite išsisaugoti jums patogioje vietoje ir analizuoti toliau, naudojant excel programos galimybes.

Ataskaitas gali formuoti bet kuris naudotojas, turintis pirkėjo ir/ar tiekėjo funkcijas atliepiančias roles. Formuoti ataskaitų neturi teisės tik organizacijos administratoriaus rolę turintis naudotojas.
 

Tiekėjo paskyros naudotojai gali formuoti:
•    ataskaitą, apimančią sutarčių, sąskaitų ir sąskaitų eilučių duomenis; 
•    ataskaitą apie sutartis ir sąskaitas;
•    sutarčių ataskaitą, apimančią tik duomenis apie sutartis.

Analitines ataskaitas galima formuoti pagal 15 skirtingų sutarčių ir 14 skirtingų sąskaitų parametrų. Pasirinkimas tikrai platus, tad galima suformuoti tiek labai išsamią analitinę ataskaitą, tiek ataskaitą, atspindinčią labai konkrečius paieškos parametrus.

Analitinę ataskaitą suformuoti gali kiekvienas, išskyrus organizacijos administratoriaus role turintis naudotojas. Ataskaitos turinys priklausys nuo pasirinktos ataskaitos, nurodytų paieškos parametrų ir turimų sutarčių grupių. Jeigu naudotojui ribojamas sąskaitų matomumas, toks naudotojas ataskaitoje matys tik tas sutartis ir sąskaitas, kurios jam priskirtos pagal sutarčių grupes.

Taip, galima sukurti pavadavimą, priskiriant norimą pavadavimo laikotarpį, kurio metu pavaduojančiam asmeniui bus suteiktos visos pavaduojamo asmens turimos teisės SABIS.

Pavadavimą turi teisę kurti tik organizacijos administratoriaus rolę turintis paskyros naudotojas. 

Pavaduojantis asmuo el. paštu, nurodytu prie naudotojo duomenų, gauna pranešimus apie užregistruotą pavadavimą ir pavadavimo atšaukimą.


Taip, pavadavimą galima atšaukti bet kada, tačiau atšaukti gali tik organizacijos administratorius.
 

Taip, SABIS galima pateikti užklausą pirkėjui apie konkrečią sąskaitą. Paklausimą gali pateikti tiekėjas, teikiant būtina nurodyti konkrečią sąskaitą. 
 


Užklausą pirkėjui gali pateikti tiekėjo paskyros naudotojas, nepriklausomai nuo turimų teisių.
 

Užklausas matys visi pirkėjo paskyros naudotojai, todėl atsakyti galės visi pagal kompetenciją.

Paklausimus galima pateikti apie sąskaitas ir jų duomenis, taip pat sutarčių, kurių pagrindu teikiamos sąskaitos, temomis. 
Numatytos temos:
•    apmokėjimas;
•    atmesta sąskaita;
•    grąžinta tikslinti sąskaita;
•    kita.

Jeigu SABIS pranešimų nustatymuose pažymėsite varnelę, kad norite būti informuoti apie gautą / atsakytą paklausimą, tuomet gausite pranešimą apie įvykį. Atsakydami į užklausą ar ją pateikdami, turite būti  prisijungę prie SABIS organizacijos paskyros.
 

Taip, SABIS galima sukurti ir naudoti sąskaitos eilučių šablonus. Instrukciją, kaip tai padaryti, galima rasti čia. 
 

Taip, šabloną galima redaguoti. Pasirinkus norimą šabloną, reikia spausti redagavimo mygtuką. Svarbu, pabaigus redagavimą, nepamiršti išsaugoti pakeitimų.
 

BDAR užklausa skirta sužinoti, kokie jūsų asmens duomenys tvarkomi SABIS.
Bendra užklausa yra skirta klausimams apie SABIS funkcionalumus, gedimų, sutrikimų registravimui ar kitiems bendro pobūdžio klausimams apie SABIS.

Instrukciją, kaip pateikti užklausą administratoriui per portalą, galima rasti čia.

Kad būtų galima pradėti naudoti struktūruotą dimensijų klasifikatorių, išorinė sistema jį per universalią sąsają turi nusiųsti SABIS. Tada SABIS įjungiamas šio klasifikatoriaus naudojimas. Naudotojas SABIS gali dimensijas priskirti prie sąskaitos eilučių, o paskui SABIS į išorinę sistemą gali grąžinti sąskaitos duomenis jau su priskirtomis dimensijomis. 
Kaip nusiųsti dimensijas ir kaip gauti sąskaitų duomenis su dimensijomis, aprašyta universalios duomenų sąsajos specifikacijoje.

Kad būtų galima naudoti dimensijų klasifikatorių, jo naudojimą reikia įjungti. Skirtuke „Organizacija“ reikia spausti „Nustatymai“ ir pasirinkti, kad sąskaitai turi būti nurodytos dimensijos ir kad naudojamas dimensijų klasifikatorius. 

Atnaujinimo data: 2025-02-25