2024 m. NBFC veiklos ataskaita – klientams apskaičiuota ir išmokėta daugiau nei 718 mln. eurų darbo užmokesčio
2025 m. gegužės 8 d., Vilnius.
Nacionalinis bendrųjų funkcijų centras (NBFC) 2024 metais tęsė sėkmingą įstaigos transformaciją į inovatyvų ir dar efektyviau dirbantį bendrųjų kompetencijų paslaugų centrą. Tarptautinis bendradarbiavimas, dėmesys klientams, vystomi ir įgyvendinti projektai didino klientų pasitenkinimą NBFC teikiamomis paslaugomis.
Praėjusiais metais NBFC klientų ratą papildžius dar 7 šalies institucijoms bei įstaigoms aptarnaujamų klientų skaičius pasiekė 201, o aptarnaujamų viešojo sektoriaus įstaigų, kurioms teikiamos personalo administravimo ir finansų paslaugos, darbuotojų skaičius perkopė 35 tūkst. Tarp jų – politikai, valstybės tarnautojai, politinio (asmeninio) pasitikėjimo valstybės tarnautojai, įstaigų vadovai, karjeros valstybės tarnautojai, laikinieji valstybės tarnautojai, atašė, vidaus tarnybos sistemos pareigūnai, darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartį, valstybės pareigūnai. Kiekvienos grupės darbuotojų darbo užmokesčio apskaita yra reglamentuota skirtingų teisės aktų, tačiau nepaisant vis dar naudojamų skirtingų apskaitos sistemų, klaidų skaičius išlieka minimalus, vertinant darbų mastą.
Pernai kas mėnesį NBFC darbo užmokesčio apskaitos specialistai apskaičiavo nuo 55 iki 70 milijonų eurų darbo užmokesčio, o iš viso per 2024 metus priskaičiuota daugiau nei 718 mln. eurų darbo užmokesčio.
„Suprasdami mums keliamus aukščiausius kokybės reikalavimus, nes mūsų paslaugos susijusios ir su įvairių viešojo sektoriaus įstaigų darbuotojams apskaičiuojamu bei išmokamu darbo užmokesčiu, siekiame tobulinti teikiamų paslaugų kokybę, išvengiant net menkiausių neatitikimų. Praėjusiais metais kartu su Viešojo valdymo agentūra pradėta kurti ir diegti centralizuota viešojo sektoriaus įstaigų darbuotojų darbo užmokesčio ir personalo administravimo informacinė sistema (DUPA IS) padės ateityje minimizuoti klaidų rizikas ir dar labiau padidinti klientų pasitenkinimą mūsų veikla“, - pažymi NBFC direktorė Valė Kulvinskienė.
2024-aisiais atlikto viešojo sektoriaus įstaigų pasitenkinimo centralizuotai teikiamomis finansinės apskaitos tvarkymo ir personalo administravimo paslaugomis tyrimo rezultatai rodo, jog pasitenkinimo rodiklis ūgtelėjo iki 77 procentų, o pasitenkinimo centralizuotai atliekamomis su darbo užmokesčiu susijusiomis funkcijomis lygis 2024 m. siekė 80 proc. – tai aukščiausiai klientų įvertinta NBFC teikiamų paslaugų „grupė“. Tokį įvertinimą lėmė operatyvus NBFC darbuotojų reagavimas į klientui iškilusias problemas ar situacijas, probleminių klausimų sprendimą. Bendras įstaigų, kurioms paslaugos teikiamos iki 3 m., pasitenkinimas NBFC teikiamomis su darbo užmokesčiu susijusiomis paslaugomis vertinimas yra 74 proc., o virš 3 metų ir ilgiau - vertinimas didėja iki 84 proc.
NBFC praėjusiais metais visuose padaliniuose įdiegta užduočių ir darbo krūvių valdymo sistema, įgalinanti stebėti, planuoti ir valdyti NBFC darbuotojų užduotis, užtikrinti tolygų darbuotojų darbo krūvį, didinti teikiamų paslaugų ir NBFC veiklos organizavimo ir valdymo efektyvumą.
Taip pat 2024 m. pradėjo veikti SABIS – NBFC sukurta sąskaitų administravimo bendroji informacinė sistema, kuri pakeitė iki tol „Registrų centro“ kuruotą „E.sąskaitą“. SABIS naudotojų jau 2024 m. pabaigoje buvo apie 80 tūkstančių, o vien gruodžio mėnesį per naująją sistemą pateikta beveik 200 tūkstančių sąskaitų. Šio projekto įgyvendinimas įrodė NBFC potencialą: šiuo metu intensyviai vyksta viešajam sektoriui skirtos darbo užmokesčio ir personalo administravimo informacinės sistemos kūrimas.
Daugiau apie NBFC 2024 metų rezultatus galite susipažinti skelbiamoje ataskaitoje.
Atnaujinimo data: 2025-05-09
Taip pat skaitykite:
Sveikiname su Buhalterių diena!
Po atnaujinimų SABIS – daugiau galimybių efektyvesniems procesams