BDAR
Close

header image

GRUPĖS VADOVAS (-Ė) PERSONALO ADMINISTRAVIMO DEPARTAMENTE

Nacionalinis bendrųjų funkcijų centras yra valstybinis paslaugų centras, teikiantis finansinės apskaitos ir personalo administravimo paslaugas. Aptarnaujame daugiau nei 200 viešojo sektoriaus įstaigų ir artimiausiu metu planuojame plėtrą, todėl ieškome:

GRUPĖS VADOVO (-ĖS) PERSONALO ADMINITRAVIMO DEPARTAMENTE

MES SIŪLOME

  • laisvę imtis pokyčių ir galimybę prisidėti prie viešojo sektoriaus įstaigos veiklos efektyvinimo;
  • karjeros galimybes inovatyvioje ir sparčiai augančioje įstaigoje bei motyvacinę sistemą;
  • galimybę realizuoti savo žinias ir įgūdžius bei nuolat tobulinti profesines ir asmenines kompetencijas seminaruose, mokymuose;
  • galimybę siūlyti savo idėjas, prisidėti prie bendrų tikslų ir naujų iniciatyvų kūrimo;
  • nuolatinę profesinę pagalbą ir bendradarbiavimą;
  • bendrą visų darbuotojų draudimą;
  • renginius visiems darbuotojams;
  • draugišką gyvūnams aplinką ;
  • draudimą nuo nelaimingų atsitikimų;
  • mėnesinis atlyginimas (bruto): nuo 2109 iki 2 955 €.

KASDIENĖ VEIKLA

  • organizuoti, koordinuoti ir užtikrinti Grupės veiklą rengiant NBFC veiklos planus, personalo administravimo metodikas, teikiant konsultacijas ir kitą metodinę pagalbą;
  • rengti išvadas (teikti pastabas ir pasiūlymus) dėl kitų NBFC padalinių, kitų valstybės institucijų parengtų teisės aktų projektų Grupės kompetencijai priskirtais klausimais;
  • bendradarbiauti su įstaigomis, sprendžiant klausimus bei iškilusias problemas dėl centralizuoto personalo administravimo funkcijų atlikimo ir su tuo susijusių procedūrų taikymo bei jų efektyvinimo;
  • analizuoti centralizuotai atliekamus personalo administravimo procesus, teikti siūlymus, rekomendacijas;
  • dalyvauti personalo administravimo procesų optimizavime;
  • užtikrinti pasirengimo personalo administravimo funkcijų centralizavimui priemonių plano vykdymą savo kompetencijos ribose;
  • atstovauti departamentą santykiuose su įstaigomis, bendradarbiauti su kitais NBFC padaliniais, institucijomis, įstaigomis ar organizacijomis.

REIKALAVIMAI

  • turėti ne mažesnę kaip 3 (trijų) metų patirtį personalo administravimo srityje;
  • turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su magistro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
  • gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti darbą, paskirstant užduotis, atsakomybę, darbo krūvius;
  • gebėti rinkti, sisteminti, vertinti ir apibendrinti informaciją;
  • darbas MS Office ir gebėjimų naudotis veiklai reikalingomis kompiuterinėmis Lietuvos Respublikos valdžios ir valdymo institucijų, informacinėmis sistemomis ir registrais;
  • noro tobulėti ir augti komandoje.

Platesnės informacijos apie darbo pobūdį ir sąlygas prašome teirautis direktoriaus pavaduotojos Justinos Paškevičiūtės, el.paštas: [email protected], mob. +370 601 57 245.


Pretendentų, kurie atitiks kvalifikacijos reikalavimus, laukia testas žodžiu (pokalbis). Susisieksime su kompetencijas atitinkančiais kandidatais. Kandidatų konfidencialumą garantuojame.


CV laukiame el. paštu: [email protected]


 

Paskutinė atnaujinimo data: 2023-09-19