DARBO LAIKO APSKAITOS SPECIALISTAS (-Ė) PERSONALO ADMINISTRAVIMO DEPARTAMENTE
DARBO POBŪDIS:
- vesti į darbo laiko apskaitos žiniaraštį pateiktą informaciją, reikalingą darbo laiko apskaitos žiniaraščiams pildyti;
- teikti parengtus darbo laiko apskaitos žiniaraščių projektus;
- esant poreikiui paskirstyti darbuotojams gautą informaciją ir / ar dokumentus, reikalingus personalo administravimo funkcijoms atlikti;
- esant poreikiui atlikti kitas personalo administravimo srities funkcijas.
REIKALAVIMAI:
- turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą ar specialųjį vidurinį išsilavinimą;
- gebėti laisvai dirbti MS Office pagrindinėmis programomis;
- puikiai planuoti ir organizuoti veiklą;
- būtų privalumas, jei turėtum patirties administravimo srityje/ administracinio darbo patirties;
- suminės darbo laiko apskaitos patirtį laikysime privalumu.
MES SIŪLOME:
- laisvę imtis pokyčių ir galimybę prisidėti prie viešojo sektoriaus įstaigos veiklos efektyvinimo;
- karjeros galimybes inovatyvioje ir sparčiai augančioje įstaigoje bei motyvacinę sistemą;
- galimybę realizuoti savo žinias ir įgūdžius bei nuolat tobulinti profesines ir asmenines kompetencijas seminaruose, mokymuose;
- galimybę siūlyti savo idėjas, prisidėti prie bendrų tikslų ir naujų iniciatyvų kūrimo;
- nuolatinę profesinę pagalbą ir bendradarbiavimą;
- mišraus darbo galimybes;
- bendrą visų darbuotojų draudimą;
- renginius;
- draugišką gyvūnams aplinką.
Pretendentus, atitinkančius mūsų lūkesčius, pakviesime pokalbiui.
Kandidatų gyvenimų aprašymų laukiame el. paštu [email protected]
Paskutinė atnaujinimo data: 2023-09-19